Naszym zadaniem było zaplanowanie i przygotowanie treści w ramach kampanii CSR „Jazda bez czytanki” na Facebooku i platformie X A4 Katowice – Kraków wraz z promocją.
Kampania społeczna autorstwa Imago PR, której organizatorem był Stalexport Autostrada Małopolska S.A., zarządca autostrady A4 Katowice-Kraków miała na celu zwiększenie świadomości zagrożeń, jakie niesie za sobą korzystanie ze smartfonów podczas prowadzenia pojazdów.
Dysponowaliśmy kilkoma pracami znanych polskich rysowników, spotem radiowym z Krystyną Czubówną, garścią statystyk oraz stosunkowo niewielkim budżetem reklamowym.
EFEKTYWNOŚĆ
W kanałach social media A4 Katowice-Kraków (Facebook, X)
TOP POSTY
Zamieszczane w mediach społecznościowych prace twórców poprzedziły angażujące teasery z fragmentami rysunków, które następnie były odsłaniane przed internautami. Równolegle posty publikowali zaangażowani do współpracy rysownicy.
Rysunki w pełnej krasie publikowaliśmy z opisami, które wzbudzały zaangażowanie użytkowników. Wykorzystaliśmy m.in. strategię real-time marketing (RTM) – w przypadku pracy Andrzej Rysuje była to viralowa pomyłka z publikacją draftu posta.
Rysunkowi Marty Frej towarzyszyło prowokacyjne pytanie Kto (się) lepiej prowadzi? – nawiązujące do odwiecznego dylematu, kto jest lepszym kierowcą.
Spot radiowy z udziałem Krystyny Czubówny osadziliśmy w formie animacji „lyric video”.
Dane statystyczne, które stanowiły zaplecze merytoryczne kampanii, zaprezentowaliśmy w formie infografik.
Strategię real-time marketing (RTM) wykorzystaliśmy także po zakończeniu kampanii – nawiązując do sztucznej inteligencji i czatu GPT.