„Jazda bez czytanki” z mandatem za prędkość w SoMe 

Naszym zadaniem było zaplanowanie i przygotowanie treści w ramach kampanii CSR „Jazda bez czytanki” na Facebooku i platformie X A4 Katowice – Kraków wraz z promocją. 

Kampania społeczna autorstwa Imago PR, której organizatorem był Stalexport Autostrada Małopolska S.A., zarządca autostrady A4 Katowice-Kraków miała na celu zwiększenie świadomości zagrożeń, jakie niesie za sobą korzystanie ze smartfonów podczas prowadzenia pojazdów. 

Dysponowaliśmy kilkoma pracami znanych polskich rysowników, spotem radiowym z Krystyną Czubówną, garścią statystyk oraz stosunkowo niewielkim budżetem reklamowym.

3000000
wyświetleń
11000
interakcji
11000
na promocję treści

W kanałach social media A4 Katowice-Kraków (Facebook, X) 

Zamieszczane w mediach społecznościowych prace twórców poprzedziły angażujące teasery z fragmentami rysunków, które następnie były odsłaniane przed internautami. Równolegle posty publikowali zaangażowani do współpracy rysownicy. 

Rysunki w pełnej krasie publikowaliśmy z opisami, które wzbudzały zaangażowanie użytkowników. Wykorzystaliśmy m.in. strategię real-time marketing (RTM) – w przypadku pracy Andrzej Rysuje była to viralowa pomyłka z publikacją draftu posta.

Rysunkowi Marty Frej towarzyszyło prowokacyjne pytanie Kto (się) lepiej prowadzi? – nawiązujące do odwiecznego dylematu, kto jest lepszym kierowcą.

Spot radiowy z udziałem Krystyny Czubówny osadziliśmy w formie animacji „lyric video”.

Dane statystyczne, które stanowiły zaplecze merytoryczne kampanii, zaprezentowaliśmy w formie infografik.

Strategię real-time marketing (RTM) wykorzystaliśmy także po zakończeniu kampanii – nawiązując do sztucznej inteligencji i czatu GPT.

This site is registered on wpml.org as a development site.