Biurowce .KTW – ewenement w mediach społecznościowych
W 2016 roku wspólnie z TDJ Estate, wtedy debiutującym deweloperem w branży nieruchomości komercyjnych, postawiliśmy sobie za cel zbudowanie wyrazistej marki kompleksu biurowego .KTW, czując odpowiedzialność za jego lokalizację – serce Katowic, tuż obok legendarnego Spodka.
Wyszliśmy od komunikacji rozbiórki znajdującego się w tym miejscu budynku DOKP, mając na uwadze uciążliwości tego procesu dla otoczenia. Finałem kampanii była premiera projektu .KTW podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach ZOBACZ CASE STUDY
Wraz ze startem projektu rozpoczęliśmy trójtorową komunikację na Facebooku i Instagramie: do pracowników, otoczenia biznesowego oraz fanów wieżowców.
Dzisiaj marka .KTW jest silnie rozpoznawalna w mediach społecznościowych, czemu dowodzą osiągane wyniki – wyłącznie organicznie.
EFEKTYWNOŚĆ
Dane za 2023 r.
Dane za 2023 r.
TOP POSTY
Trudne pytanie zamieniliśmy w humorystyczny akcent, wykorzystując go do startu komunikacji budowy drugiej wieży .KTW
Porównując aktualną wysokość powstającego .KTW II do charakterystycznych obiektów w Polsce, działaliśmy na wyobraźnię i podsycaliśmy zainteresowanie budową wśród internautów oraz mediów
Stolica Górnego Śląska mierzy coraz wyżej – także za sprawą .KTW. Przygotowaliśmy zestawienie katowickich wysokościowców w formie grafiki 360, które organicznie dotarło do 40 tys. użytkowników.
Uroczy Bebok pojawia się w różnych miejscach Katowic – także przy .KTW. Poprosiliśmy fanów inwestycji o propozycję imienia dla niego – spłynęło ponad 300 propozycji.
Biurowce .KTW to fotogeniczne bryły – codziennie udowodniają to użytkownicy Instagrama. Przygotowaliśmy dla nich akcję „Zdjęcie miesiąca”, w ramach której cyklicznie wybieramy najciekawszą propozycję fotograficzną i udostępniamy ją na profilach inwestycji, a autora nagradzamy zestawem gadżetów.
Wszędzie blisko – to atut .KTW, który w ramach cyklu postów prezentujemy obecnym i przyszłym użytkownikom biurowców.
W komunikacji dla potencjalnych najemców stawiamy na prezentację cech inwestycji, które mogą pomóc im w procesach rekrutacyjnych – w końcu pracować w .KTW to świetna sprawa!