Katowicki biurowiec, który stał się symbolem Katowic

W 2016 roku wspólnie z TDJ Estate, wtedy debiutującym deweloperem w branży nieruchomości komercyjnych, postawiliśmy sobie za cel zbudowanie wyrazistej marki kompleksu biurowego .KTW, czując odpowiedzialność za jego lokalizację – serce Katowic, tuż obok legendarnego Spodka. 

W 2016 roku wspólnie z TDJ Estate, wtedy debiutującym deweloperem w branży nieruchomości komercyjnych, postawiliśmy sobie za cel zbudowanie wyrazistej marki kompleksu biurowego .KTW, czując odpowiedzialność za jego lokalizację – serce Katowic, tuż obok legendarnego Spodka. 

Wyszliśmy od komunikacji rozbiórki znajdującego się w tym miejscu budynku DOKP, mając na uwadze uciążliwości tego procesu dla otoczenia. Finałem kampanii była premiera projektu .KTW podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach ZOBACZ CASE STUDY

Wraz ze startem projektu rozpoczęliśmy trójtorową komunikację na Facebooku i Instagramie: do pracowników, otoczenia biznesowego oraz fanów wieżowców. 

Dzisiaj marka .KTW jest silnie rozpoznawalna w mediach społecznościowych, czemu dowodzą osiągane wyniki – wyłącznie organicznie. 

Facebook

195000
odbiorów
5700
interakcji
0
na promocję treści

Dane za 2023 r.

Instagram 

26300
wyświetleń
5300
interakcji
0
na promocję treści

Dane za 2023 r.

Trudne pytanie zamieniliśmy w humorystyczny akcent, wykorzystując go do startu komunikacji budowy drugiej wieży .KTW 

Porównując aktualną wysokość powstającego .KTW II do charakterystycznych obiektów w Polsce, działaliśmy na wyobraźnię i podsycaliśmy zainteresowanie budową wśród internautów oraz mediów 

Stolica Górnego Śląska mierzy coraz wyżej – także za sprawą .KTW. Przygotowaliśmy zestawienie katowickich wysokościowców w formie grafiki 360, które organicznie dotarło do 40 tys. użytkowników. 

Uroczy Bebok pojawia się w różnych miejscach Katowic – także przy .KTW. Poprosiliśmy fanów inwestycji o propozycję imienia dla niego – spłynęło ponad 300 propozycji. 

Biurowce .KTW to fotogeniczne bryły – codziennie udowodniają to użytkownicy Instagrama. Przygotowaliśmy dla nich akcję „Zdjęcie miesiąca”, w ramach której cyklicznie wybieramy najciekawszą propozycję fotograficzną i udostępniamy ją na profilach inwestycji, a autora nagradzamy zestawem gadżetów. 

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Biurowce .KTW (@biurowce.ktw)

Wszędzie blisko – to atut .KTW, który w ramach cyklu postów prezentujemy obecnym i przyszłym użytkownikom biurowców. 

W komunikacji dla potencjalnych najemców stawiamy na prezentację cech inwestycji, które mogą pomóc im w procesach rekrutacyjnych – w końcu pracować w .KTW to świetna sprawa!  

This site is registered on wpml.org as a development site.