29.05.2020

DOBRZE WIDZIEĆ (SIĘ)

Częściowy powrót z home office do biur, rotacyjny tryb pracy i coraz bogatszy kalendarz imprez online pozwalają wysnuć wniosek, że wideokonferencje nadal będą popularnym narzędziem komunikacji. Jak najlepiej przygotować się do telekonferencji?

TOP 10 #ZOSTAŃWDOMU ZESTAWIENIE NAJCIEKAWSZYCH INICJATYW MAREK I INSTYTUCJI

10 najciekawszych inicjatyw marek i instytucji korespondujących z apelem #zostańwdomu. Ranking subiektywny, choć oparty na obiektywnych przesłankach, takich jak zasięg i zaangażowanie użytkowników.

#STAYATHOME PO POLSKU

Nauczeni doświadczeniem z pandemii świńskiej grypy czy SARS zakładaliśmy, że koronawirus to co najwyżej incydent, który w niewielkim stopniu wpłynie na nasze życie.

Posłańcy złych wieści. Jak skutecznie komunikować ryzyko?

Pandemia koronawirusa paraliżuje globalną gospodarkę, lockdown wystawia na ciężką próbę państwa, poniewiera przedsiębiorstwami. Wprowadza niepewność dotyczącą wszystkich i wszystkiego – bezpieczeństwa zdrowotnego i bytowego, kondycji i ciągłości biznesu, stabilności, pewności zatrudnienia i jakości życia.
Więcej
wpisów