Nasze podejście

Imago Public Relations zostało ufundowane na przekonaniu o znaczeniu komunikowania w budowaniu relacji pomiędzy firmą, a jej otoczeniem.

Zdobywanie uwagi na rzecz marki za każdym razem postrzegamy jako element długofalowego procesu, którego rezultatem jest reputacja naszych klientów, a wartością zaufanie. To dlatego cieszymy się długoletnią współpracą z wieloma z nich.

Rozumiemy biznes, co pozwala nam proponować trafne strategie.

Nasz zespół to specjaliści w dziedzinach: komunikowania, ekonomii i biznesu, nauk humanistycznych i dziennikarstwa. Dzięki temu projektujemy wartościową komunikację, w której jakość strategii, kreatywność i efektywność były wielokrotnie nagradzane w branżowych konkursach.

O naszym podejściu do komunikacji wypowiadają się profesjonaliści, z którymi na co dzień mamy zaszczyt współpracować.

ZESPÓŁ IMAGO PR

Rafał Czechowski

Managing Director

Komunikowaniem zajmuje się zawodowo od ponad ćwierć wieku i uważa, że ciągle więcej pozostało mu do odkrycia, niż zdołał dotąd poznać. Jest ekspertem z zakresu zarządzania sytuacją kryzysową i strategicznego PR, szkoleniowcem i autorem publikacji specjalistycznych. Ukończył Publicystykę Ekonomiczną i Public Relations na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Studiował też na Tilburg University Holandia.

Paweł Gniadek

Director of Strategy

Ma doświadczenie agencyjne, korporacyjne, dydaktyczne, a nawet w administracji publicznej. Od ponad 25 lat zajmuję się komunikacją w różnych jej aspektach. Od lat aktywnie uczestniczy w zmianach, jakie dokonują się w tym obszarze. Każde nowe doświadczenie daje mu wielką satysfakcję. Zajmuję się relacjami z mediami, komunikacją wewnętrzną, CSR, sponsoringiem, tworzeniem i budowaniem marek i rozwiązywaniem kryzysów. Lubi nowe wyzwania i się z nimi mierzy. Cenię sobie grę drużynową (czasem dosłownie). Stawia na dobre relacje w zespole i z klientami Imago Public Relations.

Agnieszka Urbańczyk

Administration Manager

Administracją i finansami Agnieszka zajmuje się od ponad dziesięciu lat. Kiedy przełożony opiniuje przygotowane przez nią skomplikowane zestawienie adnotacją: „bez uwag”, Agnieszka zastanawia się, co by na to powiedziała jej Matematyczka ze szkoły średniej, której obiecywała, że w zamian za ocenę dostateczną na świadectwie maturalnym, nigdy nie będzie miała nic wspólnego z matematyką.

Waldemar Szymczyk

Corporate Publishing Director

Pracę dziennikarską zaczął jeszcze podczas studiów w 1989 roku jako korespondent „Gazety Wyborczej” na Śląsku, a potem sam sobie stworzył miejsce pracy – był współzałożycielem katowickiej redakcji „Wyborczej”. Przeszedł wszystkie szczeble kariery dziennikarskiej – do stanowiska zastępcy redaktora naczelnego. Współpracował także jako publicysta z radiem TOP, TVP Katowice, portalem Silesion. Przez kilkanaście lat uczył dziennikarstwa i PR w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej.

Marta Dobrzańska

Account Director

Po socjologii można zajmować się podobno wszystkim. W przypadku Marty okazało się, że public relations z powodzeniem za wszystko wystarczy. Do tego odkrycia doprowadziło ją kilkanaście lat realizowania się w sztuce komunikowania. Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego. Po studiach – katowiczanka z wyboru. Imago Public Relations to dla niej różnorodność wyzwań i klientów. Najbliższe są jej projekty z zakresu ESG, w które angażuje się również w czasie wolnym. Miłośniczka drzew i starych przedmiotów z duszą. Jeśli nie z głową w chmurach to z nosem w książkach. Pasjami fotografuje, gotuje dla bliskich i zwiedza Chorwację, którą uważa za swoje miejsce na ziemi.

Maciej Preidl

Account Director

Maciej zajmuje się komunikacją od 2008 roku. Jego doświadczenie zawodowe związane jest z Public Relations, Public Affairs, a także komunikacją korporacyjną oraz akcjami społecznymi. Siłę słowa i moc oddziaływania argumentów poznał uczestnicząc w negocjacjach, które pozwoliły uchronić przed likwidacją duży zakład produkcyjny. Ukończył europeistykę na Uniwersytecie Śląskim, a także Public Relations na Uniwersytecie Warszawskim.

Bartosz Makowiec

Digital Content Manager

Mimo, że dorastał razem z iPhone’m uważa, że kluczem do sukcesu wizerunkowego organizacji jest połączenie tradycyjnych i nowoczesnych form komunikowania. Współtworzy zespół pracujący przy projektach z zakresu public affairs. Zajmuje się także mediami społecznościowymi, video marketingiem, badaniami opinii i analizą danych. Ukończył ekonomię ze specjalizacją public relations oraz dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach.

Jolanta Zapalska

Administration Specialist

Od najmłodszych lat z fascynacją przybijała pieczątki, wypełniała druki i liczyła pieniądze. W obszarze administracji biurowej i księgowości zebrała kilkanaście lat doświadczeń, poznając od podstaw zasady funkcjonowania i prowadzenia różnego rodzaju działalności i spółek i zdając sobie sprawę, iż bez wszystkich trybików maszyna nie będzie właściwie działać. Absolwentka Stosunków Międzynarodowych Akademii Krakowskiej o specjalności amerykanistyka, ukończyła liczne kursy z zakresu księgowości i finansów.

Anna Meres Mikołajczyk

PR Advisor

W komunikacji marketingowej od 2011 roku. Pracowała dla klientów komercyjnych, administracji publicznej, a także polityków w czasie kampanii wyborczych. Wierzy, że słowa i spójny wizerunek mają olbrzymią moc, dlatego w Imago PR współtworzy koncepcje kreatywne i angażuje się w realizację działań komunikacyjnych. Ukończyła filologię polską na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Akademię London School of Public Relations. Prywatnie działaczka społeczna oraz wielka fanka Italii, swojego psa Pylona i literatury.

Marcin Dzedzej

Account Manager

Doświadczenie w PR zdobywał już na studiach, gdy organizował przynoszące ogrom satysfakcji, jemu i uczestnikom, spotkania podróżników-żeglarzy i koncerty szantowe. To przesądziło o wyborze drogi zawodowej, która do Imago PR wiodła przez klub sportowy, instytucję kultury i sektor projektów unijnych. Absolwent politologii (Uniwersytet Śląski) oraz studiów podyplomowych: public relations (Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach) i marketing sportu (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie).

Ewa Kopeć

Digital Content Consultant

Planowała zostać dziennikarką, ale szczęśliwy traf skierował ją na drogę public relations. Gdy wykonała swój pierwszy wielogodzinny follow-up – wiedziała już, że nic w tej profesji jej nie złamie. Ukończyła dziennikarstwo i komunikację społeczną oraz gospodarkę i zarządzanie publiczne na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Pracuje przy projektach z obszaru nieruchomości komercyjnych i mieszkaniowych oraz wyposażania wnętrz, odpowiadając głównie za PR produktowy, media społecznościowe, relacje z mediami i copywriting.

Joanna Durkalec

Senior Account Executive

Ostatnie lata spędziła po uszy zakopana w marketingu i wyspecjalizowała się w jego digitalowej formie. Wcześniej, przez 6 lat pracowała w publicznej instytucji kultury, gdzie jako project manager prowadziła działania związane z literaturą i sztuką. Kocha pisać – prowadziła autorską rubrykę w Magazynie BE, a w 2021 roku została współautorką przewodnika „Be Local. Jedz. Pij. Odkrywaj.”. W czasie wolnym oddaje się jeździe na rowerze szosowym oraz zabawom ze swoimi adopciakami – Tosią i Leszkiem.

Izabela Małek

Digital Content Specialist

Choć jej początki były bliższe dziennikarstwu, los przywiał ją do Imago PR. Specjalizuje się w mediach społecznościowych – oprócz tworzenia treści, inspiruje innych w obszarze nowości, które serwują nam poszczególne platformy. Z entuzjazmem podchodzi do nowych wyzwań, rozwijając się także w klasycznym PR. Ukończyła komunikację promocyjną i kryzysową ze specjalnością doradztwo wizerunkowe i rzecznikostwo na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Miłośniczka podróży, żeglarstwa oraz tajskiej kuchni.

Adam Korkiewicz

Account Executive

Od zawsze interesował się pracą w mediach, jest miłośnikiem radia. Swoje pierwsze kroki w public relations stawiał w biurze prasowym firmy zajmującej się transportem publicznym. Właśnie tam przekonał się o sile komunikacji. Ukończył dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Wolne chwile spędza gotując dla najbliższych, a odpoczynek znajduje w biegach rekreacyjnych oraz fotografii analogowej.

Mateusz Maleńki

Graphic & Art designer

Kolory są ważne w jego życiu, mimo iż nie zawsze patrzy na świat przez różowe okulary. Specjalizuje się w projektowaniu graficznym. Największą satysfakcję czerpie z dobrze wykonanych projektów w przestrzeni publicznej. Doświadczenie zdobywał m.in w agencjach kreatywnych i w e-commerce. Absolwent projektowania graficznego w Wyższej Szkole Technologii Informatycznych w Katowicach. Wielbiciel dobrej kawy i czujny obserwator mediów.

NAGRODZONE PROJEKTY

MicrosoftTeams-image (7)

Brązowy Spinacz 2021 - Media Relations

Klient: PTWP Event Center I katowicki Spodek

zloty_spinacz-GCWC6Ofs

Złoty Spinacz 2019 - Kreatywność

Klient: WWF Polska

Projekt: Jestem zagrożonym gatunkiem - kampania WWF podczas COP24

srebrny_spinacz-GCWC6Ofs

Srebrny Spinacz 2019 - NGO i sektor publiczny

Klient: WWF Polska

Projekt: Jestem zagrożonym gatunkiem - kampania WWF podczas COP24

srebrny_spinacz-GCWC6Ofs

Srebrny Spinacz 2019 - Kampania Społeczna

Klient: WWF Polska

Projekt: Jestem zagrożonym gatunkiem - kampania WWF podczas COP24

nagroda_1

European Excellence Awards 2019 - social media

Klient: WWF Polska

Projekt: Jestem zagrożonym gatunkiem - kampania WWF podczas COP24

nagroda_1

European Excellence Awards 2019 - najlepsza kampania w krajach Polska, Ukraina, Republika Mołdawii

Klient: WWF Polska

Projekt: Jestem zagrożonym gatunkiem - kampania WWF podczas COP24

SINCE 1998
15 lat
czas najdłuższej nieprzerwanej współpracy z klientem
379
klientów dla których
pracowaliśmy
11
państw, w których
pracowaliśmy
45
pracowników
1.3 mln
wydanych egzemplarzy prasy firmowej
5626
akredytowanych dziennikarzy w trakcie 13 edycji Europejskiego Kongresu Gospodarczego
21
nagrodzonych Kampanii
5
rekordowych konferencji podczas jednego dnia
11
wydanych książek
Jednoaktówki logo

W jednym akcie
po naszymu.

Imago Public Relations, Miasto Katowice oraz Gazeta Wyborcza od 2011 roku organizują konkurs na jednoaktówki po śląsku. W konkursie mogą brać udział zarówno amatorzy, jak i osoby zajmujące się pisaniem zawodowo.