Nasze podejście

Imago Public Relations zostało ufundowane na przekonaniu o znaczeniu komunikowania w budowaniu relacji pomiędzy firmą, a jej otoczeniem.

Zdobywanie uwagi na rzecz marki za każdym razem postrzegamy jako element długofalowego procesu, którego rezultatem jest reputacja naszych klientów, a wartością zaufanie. To dlatego cieszymy się długoletnią współpracą z wieloma z nich.

Rozumiemy biznes, co pozwala nam proponować trafne strategie.

Nasz zespół to specjaliści w dziedzinach: komunikowania, ekonomii i biznesu, nauk humanistycznych i dziennikarstwa. Dzięki temu projektujemy wartościową komunikację, w której jakość strategii, kreatywność i efektywność były wielokrotnie nagradzane w branżowych konkursach.

ZESPÓŁ IMAGO PR

Rafał Czechowski

Managing Director

Komunikowaniem zajmuje się zawodowo od ponad ćwierć wieku i uważa, że ciągle więcej pozostało mu do odkrycia, niż zdołał dotąd poznać. Jest ekspertem z zakresu zarządzania sytuacją kryzysową i strategicznego PR, szkoleniowcem i autorem publikacji specjalistycznych. Ukończył Publicystykę Ekonomiczną i Public Relations na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Studiował też na Tilburg University Holandia.

Karolina Topczyńska

Account Director

Pierwsze kroki w PR stawiała na deskach szkolnej auli, gdzie występowała publicznie kandydując na przewodniczącą szkoły. I chociaż teorię public relations Karolina poznała wiele lat później, to sztukę autoprezentacji oraz wystąpień publicznych miała już „prawie” opanowaną. Specjalizację z PR zdobyła na Uniwersytecie Ekonomicznym. Studiując podyplomowo w Wyższej Szkole Bankowej poszerzyła swoją wiedzę w zakresie nowoczesnego marketingu.

Marta Stach

Senior Account Manager

Na poważnie zawodowa przygoda Marty rozpoczęła się od spotkania z… krasnalami. Jego efekty przeczą tezie, że nie warto wierzyć w bajki. O potrzebach malutkich tego świata dowiedzieli się mieszkańcy Śląska, stolicy, Trójmiasta, a nawet uczestnicy londyńskiego maratonu. Marta natomiast zyskała doświadczenie, które wykorzystuje do dziś. Obecnie znacznie częściej w pracy z – dla odmiany – gigantami w swoich dziedzinach. Absolwentka politologii na Uniwersytecie Śląskim, na którym także studiowała psychologię.

Waldemar Szymczyk

Corporate Publishing Director

Pracę dziennikarską zaczął jeszcze podczas studiów w 1989 roku jako korespondent „Gazety Wyborczej” na Śląsku, a potem sam sobie stworzył miejsce pracy – był współzałożycielem katowickiej redakcji „Wyborczej”. Przeszedł wszystkie szczeble kariery dziennikarskiej – do stanowiska zastępcy redaktora naczelnego. Współpracował także jako publicysta z radiem TOP, TVP Katowice, portalem Silesion. Przez kilkanaście lat uczył dziennikarstwa i PR w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej.

Ina Martela

Senior Account Manager

Zawsze przykładała dużą wagę do słowa. Niezmiennie przekonana o tym, że usprawnienie procesu komunikowania potrafi całkowicie odmienić sytuację. Specjalizuje się w komunikowaniu ze społecznościami lokalnymi, pracy na rzecz sektora publicznego oraz public affairs. Obsługiwała urzędy, galerie handlowe, budujące się obiekty, firmy programistyczne, spółki miejskie, firmy z sektora przemysłowego, energetycznego oraz z branży ochrony środowiska.

Agnieszka Urbańczyk

Administration Manager

Administracją i finansami Agnieszka zajmuje się od ponad dziesięciu lat. Kiedy przełożony opiniuje przygotowane przez nią skomplikowane zestawienie adnotacją: „bez uwag”, Agnieszka zastanawia się, co by na to powiedziała jej Matematyczka ze szkoły średniej, której obiecywała, że w zamian za ocenę dostateczną na świadectwie maturalnym, nigdy nie będzie miała nic wspólnego z matematyką.

Patrycja Kaleta - Łuczynowicz

Senior Account Manager

Pracuje w Imago od 2012 roku, kieruje pracą zespołu działającego dla branży technologicznej, motoryzacyjnej oraz klientów zagranicznych. Specjalizuje się m.in. w PR korporacyjnym oraz marki. W swojej pracy najbardziej lubi możliwość uczestniczenia w procesach kreatywnych i doprowadzania do ich realizacji. Jest doktorem nauk humanistycznych, absolwentką filologii polskiej i podyplomowych studiów PR na Uniwersytecie Śląskim. Studiowała też w Krakowie i we Włoszech.

Marta Dobrzańska

Account Manager

Po socjologii można zajmować się podobno wszystkim. W przypadku Marty okazało się, że public relations z powodzeniem za wszystko wystarczy. Do tego odkrycia doprowadziło ją kilkanaście lat realizowania się w sztuce komunikowania. Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego. Po studiach – katowiczanka z wyboru.

Monika Wawszczyk

Senior Account Manager

W Imago PR od 2013 r. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i produktowej. Realizuje projekty z zakresu content marketingu i social media. Pracuje na rzecz klientów z branż nieruchomości i wyposażenia wnętrz, co szczególnie ją cieszy, ponieważ docenia estetyczne przestrzenie i dobrą architekturę. Współpracowała także z firmą zajmującą się automatyzacją i robotyzacją w przemyśle. Absolwentka socjologii reklamy oraz dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Śląskim.

Maciej Preidl

Account Manager

Maciej zajmuje się komunikacją od 2008 roku. Jego doświadczenie zawodowe związane jest z Public Relations, Public Affairs, a także komunikacją korporacyjną oraz akcjami społecznymi. Siłę słowa i moc oddziaływania argumentów poznał uczestnicząc w negocjacjach, które pozwoliły uchronić przed likwidacją duży zakład produkcyjny. Ukończył europeistykę na Uniwersytecie Śląskim, a także Public Relations na Uniwersytecie Warszawskim.

Katarzyna Kępa-Lorenowicz

Graphic & Art Designer

Już w czasie studiów na katowickiej ASP zaczęła przygodę z komercyjnym projektowaniem, z Imago jest związana od 2011 r. Obserwuje, analizuje i czerpie inspiracje z ludzi, ze światła, z odczuć, z doświadczeń. Wyobraźnia, jak ciągle żywa materia, nie pozwala jej osiąść. Twierdzi, że praca projektanta to trochę psychologia, bo każde nowe zlecenie to nowi ludzie, których trzeba rozczytać i odkryć. Balans w życiu łapie dzięki sportowi. Wyczynowo trenuje kolarstwo.

Marcin Dzedzej

Senior Account Executive

Doświadczenie w PR zdobywał już na studiach, gdy organizował przynoszące ogrom satysfakcji, jemu i uczestnikom, spotkania podróżników-żeglarzy i koncerty szantowe. To przesądziło o wyborze drogi zawodowej, która do Imago PR wiodła przez klub sportowy, instytucję kultury i sektor projektów unijnych. Absolwent politologii (Uniwersytet Śląski) oraz studiów podyplomowych: public relations (Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach) i marketing sportu (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie).

Bartosz Makowiec

Account Executive

Mimo, że dorastał razem z iPhone’m uważa, że kluczem do sukcesu wizerunkowego organizacji jest połączenie tradycyjnych i nowoczesnych form komunikowania. Współtworzy zespół pracujący przy projektach z zakresu public affairs. Zajmuje się także mediami społecznościowymi, video marketingiem, badaniami opinii i analizą danych. Ukończył ekonomię ze specjalizacją public relations oraz dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach.

Jolanta Zapalska

Administration Specialist

Od najmłodszych lat z fascynacją przybijała pieczątki, wypełniała druki i liczyła pieniądze. W obszarze administracji biurowej i księgowości zebrała kilkanaście lat doświadczeń, poznając od podstaw zasady funkcjonowania i prowadzenia różnego rodzaju działalności i spółek i zdając sobie sprawę, iż bez wszystkich trybików maszyna nie będzie właściwie działać. Absolwentka Stosunków Międzynarodowych Akademii Krakowskiej o specjalności amerykanistyka, ukończyła liczne kursy z zakresu księgowości i finansów.

Aneta Bulkowska

Account Executive

Zafascynowana mediami od zawsze marzyła, aby być dziennikarką. Przygoda z lokalnymi redakcjami zaowocowała kontaktem z PR i Aneta bez reszty dała się porwać tej profesji. Absolwentka Wydziału Nauk Społecznych UŚ w Katowicach na kierunku socjologia oraz dziennikarstwa i komunikacji społecznej w WSUS w Poznaniu. Zajmuje się wsparciem zespołu w obszarze media relations, content marketingu, współtworzeniem strategii i koncepcji projektów oraz realizacją różnorodnych projektów komunikacyjnych.

Ewa Cuber

Account Executive

Planowała zostać dziennikarką, ale szczęśliwy traf skierował ją na drogę public relations. Gdy wykonała swój pierwszy wielogodzinny follow-up – wiedziała już, że nic w tej profesji jej nie złamie. Ukończyła dziennikarstwo i komunikację społeczną oraz gospodarkę i zarządzanie publiczne na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Pracuje przy projektach z obszaru nieruchomości komercyjnych i mieszkaniowych oraz wyposażania wnętrz, odpowiadając głównie za PR produktowy, media społecznościowe, relacje z mediami i copywriting.

Michał Łyczak

Account Executive

Komunikacją w różnych formach zajmuje się od ponad dekady. Zaczynał jako dziennikarz radiowy, ale zdecydował się przejść na PR-ową stronę Mocy. Lubi pracę z ludźmi i nie boi się wyzwań zawodowych. Ukończył Uniwersytet Śląski w Katowicach i jest dyplomowanym medioznawcą. PR to dla niego Przygoda i Rozwój. Doświadczenia zawodowe wykorzystuje także poza pracą udzielając się w internetowych projektach filmowych oraz związanych z szeroko pojętą kulturą.

NAGRODZONE PROJEKTY

zloty_spinacz-GCWC6Ofs

Złoty Spinacz 2019 - Kreatywność

Klient: WWF Polska

Projekt: Jestem zagrożonym gatunkiem - kampania WWF podczas COP24

srebrny_spinacz-GCWC6Ofs

Srebrny Spinacz 2019 - NGO i sektor publiczny

Klient: WWF Polska

Projekt: Jestem zagrożonym gatunkiem - kampania WWF podczas COP24

srebrny_spinacz-GCWC6Ofs

Srebrny Spinacz 2019 - Kampania Społeczna

Klient: WWF Polska

Projekt: Jestem zagrożonym gatunkiem - kampania WWF podczas COP24

nagroda_1

European Excellence Awards 2019 - social media

Klient: WWF Polska

Projekt: Jestem zagrożonym gatunkiem - kampania WWF podczas COP24

nagroda_1

European Excellence Awards 2019 - najlepsza kampania w krajach Polska, Ukraina, Republika Mołdawii

Klient: WWF Polska

Projekt: Jestem zagrożonym gatunkiem - kampania WWF podczas COP24

brazowy_spinacz-GCWC6Ofs

Brązowy Spinacz 2018 - Motoryzacja i Transport

Klient: Stalexport Autostrada Małopolska

Projekt: Gra o psie życie

SINCE 1998
15 lat
czas najdłuższej nieprzerwanej współpracy z klientem
379
klientów dla których
pracowaliśmy
11
państw, w których
pracowaliśmy
45
pracowników
1.3 mln
wydanych egzemplarzy prasy firmowej
4830
akredytowanych dziennikarzy w trakcie 11 edycji Europejskiego Kongresu Gospodarczego
21
nagrodzonych Kampanii
5
rekordowych konferencji podczas jednego dnia
11
wydanych książek
Jednoaktówki logo

One-act plays
in Silesian language.

Imago Public Relations, the City of Katowice and Gazeta Wyborcza have been organising a competition for one-act plays in Silesian language since 2011. The competition is open both to amateurs and professional writers.