Kampania społeczna „Jazda bez czytanki”

Nawet co czwarty wypadek na drogach może być spowodowany używaniem smartfona przez kierującego pojazdem. Przepis na bezpieczniejsze podróże, który stał się osią kampanii na rzecz zarządcy A4 Katowice-Kraków, jest prosty – to „Jazda bez czytanki”. Satyra rysunkowa – szybko przyswajalna forma wyrazu – umożliwiła dostarczenie mocnego komunikatu precyzyjnie w miejsce powstawania problemu: na ekrany telefonów. Zaangażowanie uznanych autorów pozwoliło uniknąć moralizatorstwa i poszerzyć przestrzeń dla dosadności, bez ryzyka dla marki. Perswazyjna siła przekazu przesądziła o skuteczności kampanii.

50 lat katowickiego Spodka

Sięgając po tradycyjne narzędzia współpracy z mediami: informacje prasowe, wywiady, pozycjonowanie ekspertów, spotkania z mediami i zarządzając wiedzą o obiekcie podczas indywidualnych wizyt i wycieczek po Spodku, wypracowaliśmy znaczące rezultaty i wartościowe relacje. Spodek to „samograj” – można powiedzieć. Pełny, gwarny Spodek zapewne tak. Spodek czasu pandemii, przylegający do tymczasowego szpitala C-19, już niekoniecznie.

Akademia Roca – poradnik „Łazienka na nowo”

Roca to lider rynku wyposażenia łazienek. Ambicją marki jest inspirowanie i kreowanie trendów. Roca odpowiada też na obiektywne zmiany dokonujące się w otoczeniu. W projekcie nowego poradnika – wpisującego łazienkę w kontekst pandemii – chcieliśmy dać wyraz tej postawie uważności i otwartości.

Polska w termowizyjnym obiektywie

Na jaką treść i formę komunikacji postawić, by wyeksponować wartości, którym służy marka i podkreślić pozycję firmy jako odpowiedzialnego lidera branży? Co kreatywnego może zaproponować agencja public relations z Katowic w związku ze zbliżającym się szczytem ONZ?

Więcej
wpisów