50 lat katowickiego Spodka

Sięgając po tradycyjne narzędzia współpracy z mediami: informacje prasowe, wywiady, pozycjonowanie ekspertów, spotkania z mediami i zarządzając wiedzą o obiekcie podczas indywidualnych wizyt i wycieczek po Spodku, wypracowaliśmy znaczące rezultaty i wartościowe relacje. Spodek to „samograj” – można powiedzieć. Pełny, gwarny Spodek zapewne tak. Spodek czasu pandemii, przylegający do tymczasowego szpitala C-19, już niekoniecznie.

Akademia Roca – poradnik „Łazienka na nowo”

Roca to lider rynku wyposażenia łazienek. Ambicją marki jest inspirowanie i kreowanie trendów. Roca odpowiada też na obiektywne zmiany dokonujące się w otoczeniu. W projekcie nowego poradnika – wpisującego łazienkę w kontekst pandemii – chcieliśmy dać wyraz tej postawie uważności i otwartości.

Polska w termowizyjnym obiektywie

Na jaką treść i formę komunikacji postawić, by wyeksponować wartości, którym służy marka i podkreślić pozycję firmy jako odpowiedzialnego lidera branży? Co kreatywnego może zaproponować agencja public relations z Katowic w związku ze zbliżającym się szczytem ONZ?

45. urodziny Spodka

W 45. urodziny Spodka pokazaliśmy zmianę jakości zarządzania obiektem. W efekcie działań komunikacyjnych znacząco wzrosła liczba zapytań o dostępność hali.

Więcej
wpisów