Polska w termowizyjnym obiektywie

Na jaką treść i formę komunikacji postawić, by wyeksponować wartości, którym służy marka i podkreślić pozycję firmy jako odpowiedzialnego lidera branży? Co kreatywnego może zaproponować agencja public relations z Katowic w związku ze zbliżającym się szczytem ONZ?

45. urodziny Spodka

W 45. urodziny Spodka pokazaliśmy zmianę jakości zarządzania obiektem. W efekcie działań komunikacyjnych znacząco wzrosła liczba zapytań o dostępność hali.

Katowice na warsztacie

Jak zapewnić akceptację mieszkańców dla wydania około miliarda złotych z budżetu samorządu na realizację transformacji centrum miasta? Po jaką strategię sięgnąć? Jak przeprowadzić udane konsultacje społeczne?

Jestem zagrożonym gatunkiem – kampania WWF podczas COP24

Czy wiesz, że jesteś zagrożonym gatunkiem? Co zrobić, by skłonić delegatów COP24 – „szczytu ostatniej szansy” i miliony Polaków do zmierzenia się twarzą w twarz z zagrożeniami zmian klimatu? Media relations, social media, influencerzy – na jakie działania postawić?

Więcej
wpisów