Rynek pracy cały czas się zmienia stawiając przed pracodawcami kolejne wyzwania.

W czasie prosperity jest nim utrzymanie konkurencyjności: pozyskiwanie najlepszych kandydatów i zdolność zatrzymania tych najbardziej wartościowych. Kolejnym jest przekształcenie talentów w wewnętrznych ambasadorów marki. Mniej łaskawy rynek wymusza czasem konieczność rozstań, a wyzwaniem staje się ochrona reputacji pracodawcy.

Śledzimy trendy, znamy nowoczesne technologie i narzędzia, mamy odwagę kreować niestandardowe rozwiązania w kampaniach z obszaru employer brandingu.

Gdy trzeba, sięgamy po wsparcie specjalistów – psychologów pracy i biznesu, trenerów personalnych, a nawet legendarnego komandosa – skuteczność stawiamy na pierwszym planie.

Do zaplanowania skutecznej komunikacji niezbędna jest właściwa diagnoza i zrozumienie grupy docelowej, co umożliwiają nam badania socjologiczne i audyt komunikacji wewnętrznej. Mając dogłębny insight doradzamy, proponujemy strategie i odpowiadamy za ich wdrożenie.

WIEMY JAK. Przekonaj się.