24.11.2020

WPŁYW COVID19 NA BRANŻĘ PR I KOMUNIKACJĘ MARKETINGOWĄ – BADANIE EUROCOM WORLDWIDE

Na zmiany w sposobie i stylu komunikacji w związku z pandemią COVID-19 oraz wzrost znaczenia nowych narzędzi do działań marketingowych wskazało blisko 80 proc. specjalistów z całego świata.

DZIĘKUJEMY ZA UDZIAŁ W REKRUTACJI

Zaproszenie do współpracy z Imago PR spotkało się z dużym zainteresowaniem. Cieszymy się z tak licznie nadesłanych aplikacji.

MIĘDZYNARODOWE CENTRUM KONGRESOWE W KATOWICACH Z TOP MARKĄ 2020

Międzynarodowe Centrum Kongresowe w Katowicach zdobyło tytuł i statuetkę Top Marka 2020 w kategorii targi.

SKUTECZNA KAMPANIA DLA A4 KATOWICE-KRAKÓW

W działaniach promujących automatyczne metody płatności za przejazdy A4 Katowice-Kraków konsekwentnie łączymy ze sobą narzędzia tradycyjne i onlinowe. Jak pokazują statystyki – skutecznie.
Więcej
wpisów