02.03.2021

Blog Imago PR: AMBASADOR MARKI PRACODAWCY KONTRA NOWA NORMALNOŚĆ

Pracownik aktywny w social media – szansa czy zagrożenie dla pracodawcy? Jakie działania z zakresu employer branding mogą zachęcić do pozytywnego zaangażowania w mediach społecznościowych? I wreszcie: czy pandemia stała się swoistym game changerem w tym zakresie?

10. EDYCJA KONKURSU „JEDNOAKTÓWKA PO ŚLĄSKU”

Od dekady, co roku, kilkudziesięciu dramatopisarzy przysyła do agencji Imago Public Relations w Katowicach każdej jesieni swoje dzieła. Wkładamy wysiłek w projekt związany z literaturą i z teatrem dlatego, że konkurs na jednoaktówki po śląsku jest wyrazem tego, co w naszej pracy kluczowe: połączenia kreatywności z umiejętnością snucia zajmujących narracji.

HYBRYDOWE, ONLINE, STACJONARNE – O KONGRESACH WIEMY WSZYSTKO

350 dziennikarzy reprezentujących ponad 100 redakcji, 20 tys. publikacji o szacunkowej wartości ponad 47 mln zł oraz 4,5 tys. wzmianek w mediach społecznościowych – to wybrane dane podsumowujące #EEC2020 i #ETSD2020

WPŁYW COVID19 NA BRANŻĘ PR I KOMUNIKACJĘ MARKETINGOWĄ – BADANIE EUROCOM WORLDWIDE

Na zmiany w sposobie i stylu komunikacji w związku z pandemią COVID-19 oraz wzrost znaczenia nowych narzędzi do działań marketingowych wskazało blisko 80 proc. specjalistów z całego świata.
Więcej
wpisów