21.11.2025

Wśród projektów wyróżnionych w tegorocznej, piątej edycji konkursu PR Wings na najlepsze polskie kampanie public relations, organizowanego przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations, znalazły się dwa projekty zrealizowane przez Imago Public Relations. Jury doceniło prace agencji w kategoriach „Ochrona przed dezinformacją” na rzecz STIEBEL ELTRON Polska oraz „Technologie i innowacje”, za kampanię dla Stormshield i DAGMA Bezpieczeństwo IT. Kategorie te podkreślają, w jak istotnych obszarach osadziliśmy nasze działania. Przesłania obu kampanii, dzięki setkom publikacji, dotarły do milionów odbiorców.

Stop dezinformacji o pompach ciepła

Stiebel Eltron, europejski producent technologii grzewczych i wentylacyjnych, postawił na konfrontację z dezinformacją godzącą w technologię pomp ciepła.

Nasze działania objęły przygotowanie komunikatów odnoszących się do „zarzutów” podnoszonych przeciwko pompom ciepła, komentarzy eksperckich i poradników dotyczących użytkowania tej efektywnej i skutecznej technologii ogrzewania. Przygotowane materiały stały się również głosem w dyskusji o zasadach wsparcia w programach wykorzystujących środki publiczne i przyczynkiem do wprowadzenia zmian legislacyjnych, zgodnych z interesem producentów, a przede wszystkim użytkowników pomp ciepła.

Istotną rolę odegrały również prezentacje zróżnicowanych, czasem wręcz „ekstremalnie” pozytywnych, przykładów skuteczności cieplnej i ekonomicznej pomp ciepła. Warto w tym kontekście wyróżnić zastosowanie pomp w budynku wielorodzinnym w Urszulinie. Na ten temat ukazało się ponad 40 artykułów, których zasięg przekroczył 1 mln. Łączny szacunkowy zasięg wszystkich publikacji wyniósł ponad 3,5 mln.

Cyberprzestępcy nie śpią, więc i my czuwamy

Skala zagrożeń związanych z cyfryzacją działalności przedsiębiorstw i instytucji jest ogromna i nieustannie rośnie. Dla nas te okoliczności, w połączeniu ze stałym monitoringiem przestrzeni medialnej, sprawnym merytorycznie i warsztatowo kontaktem z ekspertami oraz szybkim czasem rekcji w formie przedstawienia mediom i opinii publicznej jakościowych komentarzy dotyczących incydentów cybercrime, były kluczowymi elementami zrealizowanej kampanii w kontekście pozyskiwania uwagi odbiorców.

Efektem było ponad 300 publikacji w mediach ogólnoinformacyjnych, biznesowych i branżowych IT, zwiększających świadomość cyberzagrożeń w grupie docelowej. Stormshield na stałe zagościł w gronie marek, których specjaliści komentowali te zagadnienia, ugruntowując swoją pozycję ekspertów w dziedzinie cyberbezpieczeństwa.

W obu projektach zaufanie naszych partnerów, ich ekspercka wiedza, dogłębny insight, a następnie sprawne opracowanie atrakcyjnych treści i skuteczne dotarcie do właściwych odbiorców miały kluczowe znaczenie dla powodzenia naszych działań. Oparliśmy je o wiedzę i rzetelny warsztat, ponieważ niezmiennie uważamy, że mimo rozwoju technologii, coraz powszechniej wkraczających również do naszej branży, kanon i etyka zawodu pozostają niezmienne. Pokazaliśmy po raz kolejny, że nie boimy się trudnych tematów – zwraca uwagę Maciej Preidl, account director w Imago PR, szef zespołu odpowiedzialnego za realizację obu wyróżnionych projektów.

Tegoroczna edycja PR Wings była rekordowa pod względem liczby zgłoszeń. Imago Public Relations zgłosiło do konkursu dwa projekty, z których każdy zdobył wyróżnienie w swojej kategorii.

Autor zdjęć: Michał Gmitruk Production

WCZEŚNIEJ W AKTUALNOŚCIACH

Imago PR poprowadzi komunikację XVII Europejskiego Kongresu Gospodarczego

O relacje z mediami podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego 2025 w Katowicach (EEC – European Economic Congress) tradycyjnie zadba Imago Public Relations. To już 17. edycja wydarzenia organizowanego przez Grupę PTWP, które w tym roku otrzymało patronat polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.  
Przeczytaj
więcej