16.05.2019

Za nami trzy dni 11. Europejskiego Kongresu Gospodarczego, dwa dni 4. European Start-up Days, współpraca z 750 akredytowanymi przedstawicielami mediów i PRaca na najwyższych obrotach. Już po raz 11., w 20-letniej historii Imago PR, prowadzimy działania komunikacyjne tej największej imprezy biznesowej Europy Centralnej, za które w 2011 roku zdobyliśmy Złotego Spinacza.

Wspieramy także działalność Stowarzyszenia Pomocy Dzieciom i Młodzieży Dom Aniołów Stróżów. Już po raz drugi zaproponowaliśmy, by połączyć aktywność uczestników Europejskiego Kongresu Gospodarczego z działaniem w szczytnym celu. Zaprojektowaliśmy kampanię pt.: „#AniołyKongresu. Zrób krok w dobrej sprawie” zachęcając obecnych na wydarzeniu do liczenia wykonanych kroków. Na stoisku stowarzyszenia energia uczestników imprezy przekładana była na zaangażowanie, którego emanacją było zapełnianie anielskich skrzydeł. Indywidualnymi wizytówkami przemierzonych pieszo kilometrów udało się pokryć całą ich powierzchnię. Przez trzy kongresowe dni uczestnicy „zrzucili” ze swoich krokomierzy i przeszli na dostępnych na stoisku bieżniach aż 1,5 mln kroków. Dzięki temu, Stalexport Autostrada Małopolska przekaże na Dom Aniołów 15 tysięcy złotych.

Cieszymy się, że mogliśmy z Aniołami postawić niejeden wspólny krok.

WCZEŚNIEJ W AKTUALNOŚCIACH

TRZY NAGRODY PR WINGS ZA „JAZDĘ BEZ CZYTANKI”

Kampania „Jazda bez czytanki”, poruszająca problem używania telefonów komórkowych przez kierowców, rozbiła bank nagród w konkursie PR Wings.
Przeczytaj
więcej