02.03.2021

Do takich publikacji zazwyczaj agencje PR nie inspirują dziennikarzy, niemniej co jakiś czas media informują o zwolnieniu pracownika z powodu wpisu w mediach społecznościowych. Często powodem jest krytyka miejsca pracy lub opinia niezgodna z wartościami firmy. Czy wybuch pandemii mógł spowodować, że to zjawisko przybrało na sile? Jak zarządzać ryzykiem związanym aktywnością pracownika online? W jaki sposób zachęcić go do pozytywnego zaangażowania?

Pandemia koronawirusa niewątpliwie wpłynęła na działania employer brandingowe, zmuszając pracodawców do weryfikacji swoich planów i wprowadzenia nowych rozwiązań. Ukazała też relacje panujące w organizacji i poziom zaangażowania pracowników w jej funkcjonowanie. Na szczególnym znaczeniu zyskało zatem budowanie marki pracodawcy wewnątrz firmy, mające na celu podtrzymanie więzi z członkami zespołu. Komunikacja, która w niektórych branżach niemal całkowicie przeniosła się do sfery online, stała się dla pracodawców wyzwaniem, ale również stworzyła nowe możliwości do dzielenia się przez pracowników dobrymi praktykami swojej firmy.

Konsultanci ds. cyfrowego contentu Ewa Cuber i Bartosz Makowiec na naszym blogu piszą o tym, jakim wyzwaniem jest przygotowanie kompleksowej social media policy.

Polecamy lekturę!

WCZEŚNIEJ W AKTUALNOŚCIACH

10. EDYCJA KONKURSU „JEDNOAKTÓWKA PO ŚLĄSKU”

Od dekady, co roku, kilkudziesięciu dramatopisarzy przysyła do agencji Imago Public Relations w Katowicach każdej jesieni swoje dzieła. Wkładamy wysiłek w projekt związany z literaturą i z teatrem dlatego, że konkurs na jednoaktówki po śląsku jest wyrazem tego, co w naszej pracy kluczowe: połączenia kreatywności z umiejętnością snucia zajmujących narracji.
Przeczytaj
więcej