10.08.2021

Niemoc twórcza to w przemyśle kreatywnym temat tabu, bo kreacje są produktem – a tego nie ma prawa zabraknąć „na magazynie”. Jednocześnie każdy twórca – tak copywriter, jak noblista literacki, zarówno grafik jak i artysta wizualny – miewa chwile słabszej aktywności prawej półkuli mózgu, kiedy – wracając do naszego przemysłu – budowane hasła i koncepcje nie od razu chcą błyskotliwie „kliknąć”.

Gdzie PR-owcy szukają inspiracji i paliwa dla kreatywności? Jak #FOMO zamienić na JOMO? I co z tym wszystkim mają wspólnego jagodzianki? 😉 Marta Dobrzańska, senior account manager w Imago PR, przygotowała na naszym blogu prawdziwą ucztę – polecamy!

 

WCZEŚNIEJ W AKTUALNOŚCIACH

TRZECH NOWYCH SPECJALISTÓW W IMAGO PR

Magdalena Iwańska i Adam Korkiewicz na stanowiskach account executives oraz Mateusz Maleńki, graphic & art designer wzmacniają zespół Imago PR.
Przeczytaj
więcej