Udział w branżowych konferencjach online, wirtualne spotkania zespołów, wideopołączenia przez Microsoft Teams, Skype, Zoom – to coraz częste praktyki, zwłaszcza w ostatnich miesiącach. Choć powoli wracamy, lub myślimy o powrotach, do biur, nie od razu każdy z nas zasiądzie przy swoim biurku. Sporo wydarzeń przeniosło się do sieci, nie wiemy, kiedy ponownie będzie można brać udział w wydarzeniach masowych bez ograniczeń, czy choćby uczestniczyć w kongresach i debatach w tradycyjnej formule.
Home office, social distancing, restrykcje związane z epidemią COVID-19 przełożyły się na zmiany w sposobie w jakim działamy i całkiem skutecznie – jak się okazało –komunikujemy.
Częściowy powrót do biur, rotacyjny tryb pracy oraz coraz bogatszy kalendarz imprez online, pozwalają wysnuć wniosek, że wideokonferencje nadal będą popularnym narzędziem komunikacji. Warto zadbać, by na tle innych okienek wideopołączenia to nasze wyglądało w pełni profesjonalnie. Nie można również wykluczyć, że łącząc się z domu z tymi, którzy pracują już w biurach, musimy podejść do tematu niejako od nowa. Inaczej jest, gdy wszyscy przebywają w półformalnym otoczeniu, a inaczej, gdy część z nas powróci do sfery kultury biznesowej.
Aneta Miler, account executive w Imago PR opracowała na tę okoliczność praktyczne wskazówki. Jak najlepiej przygotować się do telekonferencji? Do zobaczenia – na naszym firmowym blogu. Polecamy!
WCZEŚNIEJ W AKTUALNOŚCIACH
IMAGO PUBLIC RELATIONS WSPIERA EEC ONLINE
więcej