13.04.2021

Z programów marki ESET korzysta tylko w Polsce obecnie ponad pięć milionów klientów.  ESET pomaga chronić firmy i indywidualnych użytkowników komputerów oraz urządzeń mobilnych przed wirusami i atakami hakerów, ale także zabezpiecza dane i umożliwia szczegółowy monitoring sieci korporacyjnych.

Opiekę nad działaniami PR marki prowadzi zespół zajmujący się projektami z zakresu technologii, pod przewodnictwem Patrycji Kalety-Łuczynowicz, senior account manager w Imago PR. Odpowiadamy m.in. za działania media relations, a także działania contentowe i część działań reklamowych.

ESET to marka, która powstała 30 lat temu, by pomagać ludziom zabezpieczać dane i chronić ich podczas korzystania z komputerów. Z niewielkiej, ale dynamicznej firmy ESET stał się brandem globalnym, z którego produktów korzysta ponad 110 mln użytkowników w ponad 200 krajach. Na polskim rynku marka jest obecna od 2001 r. za sprawą dystrybutora – firmy DAGMA Bezpieczeństwo IT.

Agencja Imago PR z Katowic została wybrana w konkursie ofert.

WCZEŚNIEJ W AKTUALNOŚCIACH

Blog Imago PR: AMBASADOR MARKI PRACODAWCY KONTRA NOWA NORMALNOŚĆ

Pracownik aktywny w social media – szansa czy zagrożenie dla pracodawcy? Jakie działania z zakresu employer branding mogą zachęcić do pozytywnego zaangażowania w mediach społecznościowych? I wreszcie: czy pandemia stała się swoistym game changerem w tym zakresie?
Przeczytaj
więcej