30.09.2022

14. edycja jednej z najważniejszych imprez targowych w Polsce poświęconych branży obrabiarek i narzędziowej po raz pierwszy będzie miała miejsce w katowickim Międzynarodowym Centrum Kongresowym. Podczas trzech dni konferencji, dyskusji, seminariów i warsztatów o relacje z mediami zadba Imago Public Relations.

W czasie, gdy liderzy rynku zajmujący się projektowaniem, produkcją lub dystrybucją maszyn do obróbki czy narzędzi skrawających prezentować będą trendy, nowości rynkowe i technologie zgodne z koncepcją przemysłu 4.0, Imago PR będzie prowadzić biuro prasowe oraz odpowiadać na potrzeby i zapytania mediów.

– Tegoroczna edycja targów TOOLEX to nowe doświadczenia, w nieco zmienionej, postpandemicznej formule. Imprezie towarzyszy hasło: „Zobacz i przetestuj – jak technologie Przemysłu 4.0. działają w praktyce”. Uczestnicy będą mogli liczyć na multimedialny i bezpośredni kontakt z prezentowanymi rozwiązaniami, ich twórcami i użytkownikami. Bogaty program wydarzenia uzupełniają warsztaty automatyzacji w kontroli produkcji obejmujące skanowanie 3D i automatyzację tego procesu – mówi Maciej Preidl, Account Director w Imago Public Relations.

Międzynarodowe Targi Obrabiarek, Narzędzi i Technologii Obróbki TOOLEX to kilka tysięcy zwiedzających, blisko 150 wystawców oraz kilkaset maszyn w ruchu. Jak implementować zaawansowane procesy digitalizacji i cyfryzacji w produkcji? Które czynności można i warto automatyzować? Gdzie najlepiej są realizowane w praktyce „fabryki przyszłości”? Jak wykształcić inżyniera przyszłości? To właśnie na te pytania odpowiedzi uzyskają uczestnicy Targów TOOLEX, które odbędą się w dniach 4 – 6 października br. Ich uzupełnieniem są konferencje „Nowy Przemysł 4.0” i „Tech and Job”, konkurs The Best of Industry 4.0, jak również Środowiskowe Seminarium Tribologów, warsztaty automatyzacji w kontroli produkcji oraz OilEXPO.

Od 2021 r. organizatorem Międzynarodowych Targów Obrabiarek, Narzędzie i Technologii Obróbki TOOLEX jest Grupa PTWP. Zbliżająca się 14. Edycja wydarzenia jest pierwszą, odbywającą się w sercu górnośląskiej metropolii – w Katowicach.

WCZEŚNIEJ W AKTUALNOŚCIACH

PR WINGS AWARD FOR IMAGO PUBLIC RELATIONS

The media coverage of the 50th anniversary of the Spodek arena in Katowice has been awarded in the PR Wings competition for the best public relations campaigns in Poland. The award in the „Product PR” category is the 23rd for Imago Public Relations. The campaign was also recognized in the „Communication during the COVID-19 pandemic” category.
Przeczytaj
więcej