23.04.2022

O relacje z mediami podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego 2022 w Katowicach (EEC – European Economic Congress) zadba Imago Public Relations. Do tej pory udział w wydarzeniu zadeklarowało 385. przedstawicieli mediów. To już 14. edycja tej największej imprezy biznesowej w Europie Centralnej.

Po wyzwaniach organizacyjnych ostatnich dwóch lat związanych z pandemią, tegoroczny Kongres musiał ponownie wpisać się w nową sytuację kraju i świata, tym razem wynikającą z agresji Rosji na Ukrainę. Wsparcie dla naszego wschodniego sąsiada, scenariusze przyszłości i bezpieczeństwo Europy, będą głównym nurtem tematycznym Kongresu, obok zagadnień dotyczących m.in.: zielonej transformacji i odbudowy gospodarki, digitalizacji, czy nauki. Poszerzył się również zasięg wydarzenia – elektroniczne formy kontaktu i komunikacji, w tym rejestracja i sesje online, wpisały się na stałe w organizacyjno-medialne instrumentarium Kongresu.

– Europejski Kongres Gospodarczy rozwija się z roku na rok, i pod względem merytoryki, i zainteresowania uczestników, w czym niemałą rolę odgrywa wsparcie partnerów oraz mediów. Co roku gościmy w Katowicach kilkuset dziennikarzy z całej polski i z zagranicy, którzy przez trzy dni relacjonują największą debatę społeczno-polityczno-gospodarczą w tej części Europy. Hybrydowa formuła, przy której pozostaliśmy, zapewniająca transmisję 150. sesji, zaangażuje jeszcze większą liczbę uczestników, widzów i komentatorów, w tym również dziennikarzy – mówi Marta Dobrzańska, account director w Imago PR, pełniąca funkcję rzecznika prasowego Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

Imago PR odpowiada za działania komunikacyjne, akredytacje oraz prowadzenie biura prasowego Kongresu.

Agencja pracuje na rzecz Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach od pierwszej edycji w 2009 roku. W 2011 roku działania komunikacyjne prowadzone przez Imago PR zostały nagrodzone Złotym Spinaczem.

Europejski Kongres Gospodarczy w Katowicach to trzydniowy cykl debat, spotkań i wydarzeń towarzyszących z udziałem tysięcy gości z Polski, Europy i świata. W ponad 150. sesjach biorą co roku udział komisarze unijni, premierzy i przedstawiciele rządów państw europejskich, prezesi największych firm, naukowcy i praktycy, decydenci, mający realny wpływ na życie gospodarcze i społeczne. Każdego roku wydarzenie obsługuje ok. pół tysiąca przedstawicieli mediów z kraju i z zagranicy.

WCZEŚNIEJ W AKTUALNOŚCIACH

IMAGO PR MODYFIKUJE STRUKTURĘ I WZMACNIA ZESPÓŁ

Odświeżona struktura i mocniejszy zespół. Marta Dobrzańska i Maciej Preidl awansują na stanowiska account director. Do agencji dołączył Paweł Gniadek, obejmując stanowisko strategy director.
Przeczytaj
więcej