25.02.2020

Trzy da się zaoszczędzić na A4 Katowice-Kraków? Stawiając to zaskakujące pytanie, w kampanii promującej automatyczne metody płatności przekonujemy kierowców, że da się – nie tylko trzy, ale nawet… pięć złotych, i to na każdej bramce.

Punktem wyjścia działań PR oraz marketingowych było wprowadzenie przez koncesjonariusza autostrady A4 Katowice-Kraków niższych stawek dla użytkowników aplikacji Autopay  i elektronicznego poboru opłat A4Go lub Telepass. Szeroko komunikowana możliwość płacenia za przejazdy tyle, ile 10 lat temu, a także podkreślanie w przekazach szybkości i wygody płatności automatycznych, spowodowały, że ich udział w transakcjach ogółem wzrósł z 18 do 25 proc. tygodniowo.

Zsumowany całkowity zasięg wszystkich narzędzi i kanałów kampanii przekroczył do tej pory 40 milionów odbiorców. Obok standardowych działań media relations, jak konferencja prasowa i bieżąca współpraca z mediami, stworzyliśmy stronę internetową, wyprodukowaliśmy spoty video, prowadziliśmy kampanię radiową, Google AdWords oraz promocję w mediach społecznościowych, przemysłowych i na portalach regionalnych. Sięgnęliśmy także po outdoor, ambient na placach poboru opłat i na lotnisku w Balicach.

To kolejny projekt dla naszego klienta – Stalexportu Autostrady Małopolskiej, dla którego, obok rzecznikowania i prowadzenia biura prasowego, od lat realizujemy kampanie promocyjno-reklamowe i społeczne.

WCZEŚNIEJ W AKTUALNOŚCIACH

Blog Imago PR: Classic Blue – w public relations modny od zawsze

„Kolor, który przypomina sugestywne wieczorne niebo, zachęcając do poszerzenia horyzontów i otwarcia się na przepływ komunikacji” – m.in. tak Leatrice Eiseman z Pantone Color Institute tłumaczyła wybór PANTONE 9-4052 Classic Blue na kolor roku 2020.
Przeczytaj
więcej