Trzy da się zaoszczędzić na A4 Katowice-Kraków? Stawiając to zaskakujące pytanie, w kampanii promującej automatyczne metody płatności przekonujemy kierowców, że da się – nie tylko trzy, ale nawet… pięć złotych, i to na każdej bramce.
Punktem wyjścia działań PR oraz marketingowych było wprowadzenie przez koncesjonariusza autostrady A4 Katowice-Kraków niższych stawek dla użytkowników aplikacji Autopay i elektronicznego poboru opłat A4Go lub Telepass. Szeroko komunikowana możliwość płacenia za przejazdy tyle, ile 10 lat temu, a także podkreślanie w przekazach szybkości i wygody płatności automatycznych, spowodowały, że ich udział w transakcjach ogółem wzrósł z 18 do 25 proc. tygodniowo.
Zsumowany całkowity zasięg wszystkich narzędzi i kanałów kampanii przekroczył do tej pory 40 milionów odbiorców. Obok standardowych działań media relations, jak konferencja prasowa i bieżąca współpraca z mediami, stworzyliśmy stronę internetową, wyprodukowaliśmy spoty video, prowadziliśmy kampanię radiową, Google AdWords oraz promocję w mediach społecznościowych, przemysłowych i na portalach regionalnych. Sięgnęliśmy także po outdoor, ambient na placach poboru opłat i na lotnisku w Balicach.
To kolejny projekt dla naszego klienta – Stalexportu Autostrady Małopolskiej, dla którego, obok rzecznikowania i prowadzenia biura prasowego, od lat realizujemy kampanie promocyjno-reklamowe i społeczne.
WCZEŚNIEJ W AKTUALNOŚCIACH
Blog Imago PR: Classic Blue – w public relations modny od zawsze
więcej