24.06.2019

11. Europejski Kongres Gospodarczy w Katowicach i 4. European Start-up Days były pod wieloma względami rekordowe. Również dla zespołu Imago PR.

Prowadząc biuro prasowe największej imprezy biznesowej Europy Centralnej mieliśmy „pod opieką” 750 dziennikarzy reprezentujących ponad 175 redakcji. Współpraca z mediami zaowocowała w tym roku liczbą ponad 12,5 tys. publikacji w mediach tradycyjnych. Przez trzy kongresowe dni w mediach społecznościowych ukazało się ponad 5,5 tys. wzmianek o wydarzeniach o łącznym zasięgu sięgającym 6,1 mln unikalnych użytkowników. Ekwiwalent reklamowy oszacowany na dzień 10 czerwca br. przekroczył 55 mln zł.

fot: EEC2019, PTWP

WCZEŚNIEJ W AKTUALNOŚCIACH

„Napędzane pasją” ProfiAuto Show w Katowicach za nami

ProfiAuto Show w Katowicach, najważniejsze motoryzacyjne wydarzenie roku w południowej Polsce, za nami.
Przeczytaj
więcej