21.08.2020

Dobry pomysł na wakacje inne niż wszystkie, kiedy na nowo odkrywamy uroki podróżowania po Polsce? W kampanii dla Stalexportu Autostrady Małopolskiej podpowiadamy: automatyczne metody płatności za przejazdy.

Kreacja towarzysząca wprowadzeniu na A4 Katowice-Kraków aplikacji #SkyCash oraz przedłużeniu rabatu dla płatności automatycznych nawiązuje do szlaków i kierunków turystycznych podróży. Przekaz: planując wakacyjne wojaże, dobrze zawczasu zainstalować w telefonach aplikację #Autopay albo #SkyCash bądź zaopatrzyć się w urządzenie pokładowe #A4Go lub #Telepass – to prosta droga do tego, żeby oszczędzać na każdej podróży nawet 30 proc.

W działaniach komunikacyjnych przypominamy kierowcom także o tym, że na bramkach koncesyjnej A4 najlepiej trzymać się Szlaku Pomarańczowego, czyli skrajnego lewego pasa dla tych, którym szkoda czasu na kolejki.

Obok działań media relations, w kampanii sięgnęliśmy po sprawdzone narzędzia online: landing page, reklamy w mediach społecznościowych i na portalach regionalnych oraz Google AdWords, wspierane dodatkowo przez spoty radiowe i outdoor.

Kolejne odsłony kampanii komunikujących o zaletach automatycznych metod płatności przekładają się na ich rosnący udział w transakcjach ogółem na A4 Katowice-Kraków. W godzinach szczytu płatności z udziałem aplikacji albo urządzenia pokładowego stanowią już 35 proc.

WCZEŚNIEJ W AKTUALNOŚCIACH

Blog Imago PR: CUSTOM PUBLISHING i KRYZYS | FAQ

W czasie kryzysu cięcie kosztów to czasami jedyne wyjście. Pytanie, na czym oszczędzać? Pokusą może być rezygnowanie z wydatków np. na custom publishing. W formie krótkich pytań i odpowiedzi (FAQ), wyjaśniamy, czy to dobry pomysł.
Przeczytaj
więcej