29.07.2020

Custom publishing to narzędzie, które nie doczekało się jeszcze polskiej nazwy. Korzystają z niego firmy i inne organizacje, aby pozyskiwać nowych klientów, budować lojalność, zwiększać świadomości marki i wzmacniać ją. To także środek do komunikacji wewnętrznej z pracownikami lub innymi grupami w przedsiębiorstwie, który pomaga w informowaniu, motywowaniu, integrowaniu, edukowaniu, budowaniu kultury firmowej.

Rezygnacja z elektronicznych bądź drukowanych wydawnictw firmowych, biuletynów wewnętrznych i zewnętrznych oraz newsletterów to częsta pokusa przy konieczności cięcia kosztów w firmie. Szczególnie w czasie kryzysu.

W formie krótkich pytań i odpowiedzi, czyli popularnego w sieci FAQ, Waldemar Szymczyk, corporate publishing director w Imago PR wyjaśnia na naszym blogu, czy to dobry pomysł. Polecamy!

 

Fot. Bartek Barczyk

WCZEŚNIEJ W AKTUALNOŚCIACH

Blog Imago PR: POLICZALNA WALUTA PRZYSZŁOŚCI

Dlaczego w obecnym chaosie warto włożyć dodatkowy wysiłek w jakościową komunikację i relację z otoczeniem?
Przeczytaj
więcej