30.09.2022

14. edycja jednej z najważniejszych imprez targowych w Polsce poświęconych branży obrabiarek i narzędziowej po raz pierwszy będzie miała miejsce w katowickim Międzynarodowym Centrum Kongresowym. Podczas trzech dni konferencji, dyskusji, seminariów i warsztatów o relacje z mediami zadba Imago Public Relations.

W czasie, gdy liderzy rynku zajmujący się projektowaniem, produkcją lub dystrybucją maszyn do obróbki czy narzędzi skrawających prezentować będą trendy, nowości rynkowe i technologie zgodne z koncepcją przemysłu 4.0, Imago PR będzie prowadzić biuro prasowe oraz odpowiadać na potrzeby i zapytania mediów.

– Tegoroczna edycja targów TOOLEX to nowe doświadczenia, w nieco zmienionej, postpandemicznej formule. Imprezie towarzyszy hasło: „Zobacz i przetestuj – jak technologie Przemysłu 4.0. działają w praktyce”. Uczestnicy będą mogli liczyć na multimedialny i bezpośredni kontakt z prezentowanymi rozwiązaniami, ich twórcami i użytkownikami. Bogaty program wydarzenia uzupełniają warsztaty automatyzacji w kontroli produkcji obejmujące skanowanie 3D i automatyzację tego procesu – mówi Maciej Preidl, Account Director w Imago Public Relations.

Międzynarodowe Targi Obrabiarek, Narzędzi i Technologii Obróbki TOOLEX to kilka tysięcy zwiedzających, blisko 150 wystawców oraz kilkaset maszyn w ruchu. Jak implementować zaawansowane procesy digitalizacji i cyfryzacji w produkcji? Które czynności można i warto automatyzować? Gdzie najlepiej są realizowane w praktyce „fabryki przyszłości”? Jak wykształcić inżyniera przyszłości? To właśnie na te pytania odpowiedzi uzyskają uczestnicy Targów TOOLEX, które odbędą się w dniach 4 – 6 października br. Ich uzupełnieniem są konferencje „Nowy Przemysł 4.0” i „Tech and Job”, konkurs The Best of Industry 4.0, jak również Środowiskowe Seminarium Tribologów, warsztaty automatyzacji w kontroli produkcji oraz OilEXPO.

Od 2021 r. organizatorem Międzynarodowych Targów Obrabiarek, Narzędzie i Technologii Obróbki TOOLEX jest Grupa PTWP. Zbliżająca się 14. Edycja wydarzenia jest pierwszą, odbywającą się w sercu górnośląskiej metropolii – w Katowicach.

WCZEŚNIEJ W AKTUALNOŚCIACH

NAGRODA PR WINGS DLA IMAGO PUBLIC RELATIONS

Medialne nagłośnienie 50-lecia katowickiego Spodka zostało nagrodzone w konkursie na najlepsze kampanie public relations PR Wings. Nagroda w kategorii „PR produktowy” jest 23. w dorobku Imago Public Relations.
Przeczytaj
więcej