
PR jest jedną z tych profesji, która zdecydowanie niesłusznie, zajmuje jedno z pierwszych miejsc na liście oszczędności w firmach zmagających się z kryzysem ekonomicznym. Takie traktowanie, to cytując Talleyranda: „…gorzej niż zbrodnia – to błąd”.
Profesjonalne, zaplanowane komunikowanie zamiarów, działań i kierunku, w którym podąża organizacja wzmacnia ją samą oraz wszystkich jej interesariuszy – zarówno tych wewnątrz, jak i tych zewnętrznych. Fundamentem do komunikowania trudnych decyzji jest systematyczne budowanie zaufania. Tylko dzięki niemu jest możliwe uzyskanie akceptacji, sympatii i poparcia społecznego. Co więcej, prowadzone badania nad wskaźnikiem zaufania pokazują, że jego wysoki poziom w organizacjach pozwala im na osiągnięcie dużo lepszych wyników, niż tym z niskim poziomem.
Jakie działania prowadzić, by w oczach klientów, interesariuszy i opinii publicznej zyskać zrozumienie i przychylność do nierzadko trudnych czy niespodziewanie podejmowanych działań? Na czym polega badanie Net Promoter Score (NPS)? Dlaczego w obecnym chaosie warto włożyć dodatkowy wysiłek w jakościową komunikację i relację z otoczeniem?
O zaufaniu, jako policzalnej walucie przyszłości, pisze na naszym firmowym blogu Maciej Preidl, account manager w Imago PR. Polecamy!
WCZEŚNIEJ W AKTUALNOŚCIACH

10 LAT Z RUCKZUCK
więcej