10.02.2020

Od pierwszej edycji – odbyła się pięć lat temu – wspieramy komunikację 4 Design Days – wydarzenia, które bardzo szybko stało się największym w tej części Europy międzynarodowym spotkaniem rynku nieruchomości, architektury, wnętrz i wzornictwa.

Odpowiadamy za opracowanie głównych przekazów, przygotowywanie i dystrybucję materiałów prasowych do redakcji mediów drukowanych, elektronicznych oraz portali internetowych i agencji informacyjnych, współpracę z patronami medialnymi, rzecznictwo prasowe.

Podczas dwóch dni dla profesjonalistów zajmujących się nieruchomościami, architekturą czy wzornictwem oraz dni otwartych dla mieszkańców regionu, gości z kraju i z zagranicy, prowadzimy biuro prasowe wydarzenia, reagujemy na potrzeby i zapytania mediów pracujących przy obsłudze imprezy oraz aranżujemy wywiady.

W kilkudziesięciu sesjach i debatach 4 Design Days 2020 w Międzynarodowym Centrum Kongresowym i Spodku w Katowicach, wzięło udział ponad 300 prelegentów. Dni branżowe zgromadziły w ponad 10 tys. gości biznesowych – architektów, projektantów, przedstawicieli biznesu i władz samorządowych. W dniach otwartych udział wzięło ponad 25 tys. osób, dla których przygotowano spotkania z ekspertami, gwiazdami telewizji, warsztaty, wystawy tematyczne, ekspozycje ponad 300 producentów oraz targi niezależnych projektantów.

Organizatorem wydarzenia jest Grupa PTWP.

WCZEŚNIEJ W AKTUALNOŚCIACH

Jednoaktówka po śląsku – finał dziewiątej edycji

Dlaczego w Imago Public Relations wkładamy wysiłek w rzecz związaną z literaturą i z teatrem? Konkurs na jednoaktówki po śląsku jest pozazawodową emanacją tego, co w naszej pracy kluczowe: połączenia kreatywności z umiejętnością snucia zajmujących narracji.
Przeczytaj
więcej