02.12.2020

Zaczęło się od pierwszej edycji w 2009 r. Przez kolejne lata wspieraliśmy działania komunikacyjne budując markę Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach. W 2011 roku zdobyliśmy za to Złotego Spinacza. W 2016 roku największa konferencja biznesowa Europy Centralnej wzbogaciła się o wydarzenie towarzyszące, rozszerzyliśmy więc współpracę z organizatorem, Grupą PTWP, o European Tech and Start-up Days.

W tym roku, za sprawą pandemii COVID-19, wydarzenia zyskały, trwającą od maja przez wakacyjne miesiące, wersję online. Prowadziliśmy działania komunikacyjne, akredytacje, biuro prasowe i bieżącą współpracę z patronami medialnymi wydarzenia. We wrześniu odbyły się pierwsze od czasu lockdownu, hybrydowe: XII Europejski Kongres Gospodarczy w Katowicach i 5. European Tech and Start-up Days – trzy dni, ponad 160 godzin emisji live prowadzonych w 16 streamingach, 3,5 tys. gości stacjonarnych i 6,7 tys. uczestników online pozostających ze sobą w kontakcie i interakcji.

Debaty stacjonarnie oraz online śledziło i relacjonowało ponad 350 dziennikarzy reprezentujących 100 redakcji. Przez trzy kongresowe dni odnotowaliśmy 4,5 tys. wzmianek na Twitterze, Facebooku, Linkedinie, blogach i mikroblogach o łącznym zasięgu 30 mln unikalnych użytkowników. W 2020 roku ukazało się w mediach tradycyjnych 20 tys. publikacji wzmiankujących o wydarzeniach.

Zespół Imago PR pracował przy XII Europejskim Kongresie Gospodarczym i 5. European Tech and Start-up Days także w modelu hybrydowym – stacjonarnie w biurze prasowym w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach oraz zdalnie z biura Imago PR oraz korzystając z trybu home office.

Według Grupy PTWP, statystyki podsumowujące imprezy plasują je jako największe hybrydowe wydarzenia w Polsce. Retransmisje wszystkich sesji dostępne są na stronie www.

WCZEŚNIEJ W AKTUALNOŚCIACH

WPŁYW COVID19 NA BRANŻĘ PR I KOMUNIKACJĘ MARKETINGOWĄ – BADANIE EUROCOM WORLDWIDE

Na zmiany w sposobie i stylu komunikacji w związku z pandemią COVID-19 oraz wzrost znaczenia nowych narzędzi do działań marketingowych wskazało blisko 80 proc. specjalistów z całego świata.
Przeczytaj
więcej