21.10.2020

Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR) to nazwa nowej organizacji, która została powołana przez 20 agencji PR z różnych miast Polski w celu reprezentacji i wspierania szeroko rozumianej branży usług komunikacji i PR. Stowarzyszenie na starcie reprezentuje społeczność ponad 300 konsultantów.

SAPR stawia sobie za cel podnoszenie i promowanie wysokiej jakości usług komunikacji i PR, stymulowanie rozwoju tego sektora, wspieranie zapotrzebowania na takie usługi oraz wzmocnienie branży PR wobec rosnącej konkurencji innych sektorów usług komunikacyjnych towarzyszącej najszybszemu w historii świata rozwojowi technologii. SAPR powstał z myślą o równoczesnym wsparciu osób zarządzających agencjami PR, jak i wszystkich konsultantów pracujących w stowarzyszonych agencjach. Dlatego szczególny nacisk w swej działalności SAPR położy na działania edukacyjne i promowanie najlepszych standardów obsługi klienta wśród pracowników agencji członkowskich każdego szczebla. Działania edukacyjne i promujące profesjonale usługi PR będą też skierowane do Klientów agencji członkowskich.

Po więcej informacji o Stowarzyszeniu Agencji Public Relations zapraszamy na stronę www.sapr.com.pl

Imago PR zrzeszone jest także w Eurocom PR Worldwid oraz sieci Automotive Public Relations.

 

WCZEŚNIEJ W AKTUALNOŚCIACH

10. EDYCJA KONKURSU „JEDNOAKTÓWKI PO ŚLĄSKU”

Rozpoczęliśmy 10. edycję konkursu „Jednoaktówka po śląsku”.  Na prace – napisane po śląsku, w formie jednoaktówki i o objętości maksymalnie 10 stron znormalizowanego maszynopisu – czekamy do 22 listopada 2020 r.
Przeczytaj
więcej