08.02.2022

Imago Public Relations wspiera komunikację procesu zielonej transformacji Grupy FAMUR – holdingu technologicznego dostarczającego rozwiązania dla branż energetycznej, wydobywczej oraz transportowo-przeładunkowej. Głównym celem współpracy jest wsparcie w budowaniu wizerunku firmy przyszłości, dostarczającej rozwiązania w obszarze produkcji czystej energii ze źródeł odnawialnych.

W 2021 roku Grupa FAMUR przyjęła nowe kierunki strategiczne, zgodnie z którymi zamierza wykorzystać szanse i korzyści wynikające z globalnego trendu przechodzenia do niskoemisyjnych gospodarek. Ambicją Grupy jest osiągnięcie pozycji lidera zielonej transformacji wśród przedsiębiorstw polskiego zaplecza okołogórniczego. Zmodyfikowane kierunki strategiczne Grupy obejmują optymalizację aktywów górniczych, przebranżowienie wybranych zakładów produkcyjnych oraz rozwój w kierunku holdingu inwestującego w zieloną transformację, w pierwszej kolejności poprzez wejście w sektor fotowoltaiki wielkoskalowej oraz rozwiązań PV dla sektora B2B. Elementem tych działań jest także konsekwentne poszukiwanie atrakcyjnych okazji inwestycyjnych w obszarach związanych z OZE, transportem i logistyką oraz innych perspektywicznych branżach przemysłowych. Strategiczna decyzja o rozpoczęciu budowy zielonego holdingu ma pozwolić Grupie FAMUR na osiągnięcie do końca 2024 r. poziomu minimum 70 proc. przychodów ze źródeł niezwiązanych z węglem energetycznym.

– Nasz cel jest jasny – chcemy zmieniać rzeczywistość wokół nas. Dlatego krok po kroku Grupa FAMUR realizuje działania, które zbliżają nas w stronę podmiotu zielonej gospodarki zaangażowanego w produkcję energii ze źródeł odnawialnych. Chcemy, aby ten proces był w pełni transparentny. Wraz z doświadczonymi ekspertami z Imago Public Relations będziemy informować nasze otoczenie o kolejnych krokach oraz dzielić się naszymi doświadczeniami wynikającymi z procesu transformacji – mówi Małgorzata Kozieł-Pańczyk, Dyrektor ds. Marketingu i PR w Grupie FAMUR.

Opiekę nad działaniami PR marki prowadzi zespół zajmujący się projektami z zakresu przemysłu, energetyki i nowoczesnych technologii, kierowany przez Macieja Preidla i Pawła Gniadka. Na rzecz Grupy FAMUR pracują także Marcin Dzedzej oraz Adam Korkiewicz. Obszar współpracy obejmuje przede wszystkim działania media relations, consulting oraz content marketing.

Więcej informacji o Grupie FAMUR: https://famur.com/

WCZEŚNIEJ W AKTUALNOŚCIACH

IMAGO PR Z NAGRODĄ W KONKURSIE ZŁOTE SPINACZE 2021

Medialne nagłośnienie 50-lecia katowickiego Spodka zostało nagrodzone w XIX edycji konkursu na najlepsze kampanie public relations Złote Spinacze. Brązowy Spinacz w kategorii media relations jest 22. nagrodą w dorobku Imago PR.
Przeczytaj
więcej