03.11.2020

Międzynarodowe Centrum Kongresowe w Katowicach zdobyło tytuł i statuetkę Top Marka 2020 w kategorii targi.

Wyniki XIII edycji największej na polskim rynku analizy medialności brandów ogłosiły Magazyn „Press” i „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. Na potrzeby raportu przeanalizowano materiały z prasy, internetu i social media opublikowane w okresie od 1 lipca 2019 roku do 30 czerwca 2020 roku – łącznie ponad 97 mln informacji: 2 mln tekstów prasowych, 15 mln internetowych i 80 mln postów w mediach społecznościowych. Międzynarodowe Centrum Kongresowe w Katowicach zdystansowało konkurencję pod względem zasięgu wzmiankujących o firmie materiałów.

Od 2016 r. komunikację Międzynarodowego Centrum Kongresowe w Katowicach w Katowicach prowadzi jego zarządca, firma PTWP Event Center, we współpracy z agencją Imago Public Relations.

„Press” i „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” od 13 lat analizują brandy, wyłaniając spośród nich najpopularniejsze w mediach marki. W badaniu wyselekcjonowano 50 branż najczęściej pojawiających się w mediach. W każdym z sektorów wyłoniono 10 brandów, o których wzmiankowano najwięcej. W kolejnym etapie szczegółowo przeanalizowano materiały dotyczące każdej marki, biorąc pod uwagę przyjęte wskaźniki, decydujące ostatecznie o sile brandu. Raport uwzględnia rankingi branżowe oraz klasyfikację wszystkich 500 marek poddanych badaniu. Pięćdziesięciu najsilniejszym medialnie brandom przyznano tytuł i statuetkę Top Marka 2020.

WCZEŚNIEJ W AKTUALNOŚCIACH

SKUTECZNA KAMPANIA DLA A4 KATOWICE-KRAKÓW

W działaniach promujących automatyczne metody płatności za przejazdy A4 Katowice-Kraków konsekwentnie łączymy ze sobą narzędzia tradycyjne i onlinowe. Jak pokazują statystyki – skutecznie.
Przeczytaj
więcej