29.10.2020

Technologiczna podróż w przyszłość może być równocześnie cenową podróżą do przeszłości.

„I cyk brameczka! A 4 zł zostają w portfelu” – takim hasłem promujemy nowoczesność, wygodę i bezkonkurencyjność cenową automatycznych płatności za przejazdy A4 Katowice-Kraków. Kampania towarzysząca zmianie stawek dla pojazdów kategorii 1 przypomina kierowcom, że z aplikacją albo urządzeniem pokładowym mogą płacić na bramkach tyle, ile ponad 10 lat temu! Tę dobrą wiadomość ubraliśmy w pozytywną kreację, komunikując dodatkowo, że płatności automatyczne to korzystne rozwiązanie dla każdego.

W działaniach promujących automatyczne metody płatności za przejazdy A4 Katowice-Kraków konsekwentnie łączymy ze sobą narzędzia tradycyjne i onlinowe. Jak pokazują statystyki – skutecznie – udział płatności automatycznych w transakcjach ogółem w godzinach szczytu wzrósł w ostatnim czasie do 41 proc.

WCZEŚNIEJ W AKTUALNOŚCIACH

IMAGO PR W STOWARZYSZENIU AGENCJI PUBLIC RELATIONS

Wraz z 19 agencjami PR z całej Polski stworzyliśmy Stowarzyszenie Agencji Public Relations. Celem nowej branżowej inicjatywy jest m.in. wspieranie szeroko rozumianej branży usług komunikacji i PR.
Przeczytaj
więcej