20.04.2020

Pandemia koronawirusa to czas, w którym wielu liderów jest zmuszonych przekazywać informacje i decyzje o negatywnym wpływie na odbiorców. Umiejętnie zakomunikowane ryzyko i umożliwienie ludziom przygotowania się na jego urzeczywistnienie, jest warunkiem minimalizacji strat i – co ważne w obecnej sytuacji – erozji lub wzrostu zaufania do organizacji i/lub komunikatora.

Czy można skutecznie komunikować ryzyko? Jak to robić? Jak przygotować odbiorców na trudne decyzje? Jak komunikować nie pogłębiając problemów i nie uwalniając destrukcyjnego mechanizmu samospełniającej się przepowiedni? I wreszcie, czy w ogóle komunikować ryzyko bez pewności, że ono się zmaterializuje?
Rafał Czechowski, managing director Imago PR, odpowiada na naszym firmowym blogu. Polecamy lekturę!

WCZEŚNIEJ W AKTUALNOŚCIACH

Bezkontaktowo przez bramki

Komunikowanie o tym, co bezpieczne dla zdrowia, nabrało w ostatnich tygodniach szczególnego znaczenia. Razem z koncesjonariuszem autostrady A4 Katowice-Kraków przygotowaliśmy kolejną odsłonę kampanii promującej automatyczne metody płatności.
Przeczytaj
więcej