Kampania „Jestem zagrożonym gatunkiem”, którą agencja Imago Public Relations wspólnie z Agencją 2012 zrealizowały dla WWF Polska, zdobyła trzy nagrody w tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze: Złotego Spinacza w kategorii kreatywność oraz dwa Srebrne Złote Spinacze w kategoriach: kampania społeczna oraz NGO i sektor publiczny. W kampanii przygotowanej na czas odbywającej się w grudniu 2018 roku Konferencji COP24 w Katowicach, pandę wielką w logo WWF zastąpił zmieniający się wizerunek ludzkiej twarzy. Agencja 2012 odpowiadała za strategię, koncept kreatywny i realizację projektu. Zespół Imago PR wspierał WWF w komunikacji z mediami, społecznością lokalną i influencerami.
Kampania „Jestem zagrożonym gatunkiem” została także nagrodzona w konkursie European Excellence Awards 2019 w dwóch kategoriach: social media oraz najlepsza kampania w krajach: Polska, Ukraina, Republika Mołdawii. Projekt znalazł się także w finale Cannes Lions International Festival of Creativity oraz Effie Poland 2019.
W XVII edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations jury przyznało: 20 Złotych, 34 Srebrne oraz 29 Brązowych Spinaczy, w łącznie 31 kategoriach konkursowych. Konkurs ma charakter otwarty i skierowany jest do wszystkich podmiotów realizujących projekty z sektora public relations w Polsce. Jego celem jest podnoszenie standardów oraz zwiększanie profesjonalizmu w branży public relations. Ważnym aspektem jest także promocja najlepszych praktyk PR-owych oraz komunikacyjnych.
Agencja Imago Public Relations ma na swoim koncie już 21 statuetek Złotych Spinaczy, zdobywanych nieprzerwanie od 2008 r.
WCZEŚNIEJ W AKTUALNOŚCIACH
Dwie nagrody European Excellence Awards 2019
więcej