Dobry pomysł na wakacje inne niż wszystkie, kiedy na nowo odkrywamy uroki podróżowania po Polsce? W kampanii dla Stalexportu Autostrady Małopolskiej podpowiadamy: automatyczne metody płatności za przejazdy.
Kreacja towarzysząca wprowadzeniu na A4 Katowice-Kraków aplikacji #SkyCash oraz przedłużeniu rabatu dla płatności automatycznych nawiązuje do szlaków i kierunków turystycznych podróży. Przekaz: planując wakacyjne wojaże, dobrze zawczasu zainstalować w telefonach aplikację #Autopay albo #SkyCash bądź zaopatrzyć się w urządzenie pokładowe #A4Go lub #Telepass – to prosta droga do tego, żeby oszczędzać na każdej podróży nawet 30 proc.
W działaniach komunikacyjnych przypominamy kierowcom także o tym, że na bramkach koncesyjnej A4 najlepiej trzymać się Szlaku Pomarańczowego, czyli skrajnego lewego pasa dla tych, którym szkoda czasu na kolejki.
Obok działań media relations, w kampanii sięgnęliśmy po sprawdzone narzędzia online: landing page, reklamy w mediach społecznościowych i na portalach regionalnych oraz Google AdWords, wspierane dodatkowo przez spoty radiowe i outdoor.
Kolejne odsłony kampanii komunikujących o zaletach automatycznych metod płatności przekładają się na ich rosnący udział w transakcjach ogółem na A4 Katowice-Kraków. W godzinach szczytu płatności z udziałem aplikacji albo urządzenia pokładowego stanowią już 35 proc.
WCZEŚNIEJ W AKTUALNOŚCIACH
Blog Imago PR: CUSTOM PUBLISHING i KRYZYS | FAQ
więcej