16.03.2023

PORAŻKA NA CAŁEJ LINII FRONTU?

Wojna w Ukrainie, choć jest jednoznacznie dramatycznym wydarzeniem, w postrzeganiu niektórych marek okazała się RTM-ową okazją.

WSTRZĄŚNIĘCI, NIE ZMIESZANI

,,Believe in something. Even if it means sacrificing everything’’ (z ang. Uwierz w coś, nawet jeśli oznacza to poświęcenie wszystkiego) – tak brzmiały słowa jubileuszowej kampanii #Justdoit z 2018 roku, realizowanej przez lidera amerykańskiego rynku odzieży sportowej – markę Nike. Reklama wzbudziła spore kontrowersje.

Jak się komunikować, by nie wyjść na Boomera – słownik Gen Z

Jak ze starego, dobrego dzbana zrobić wyzwisko? Po co skracać wszystko do minimum? Dlaczego w co drugim zdaniu słychać angielskie zwroty?

CZYM SIĘ KARMI PR-OWIEC?

Gdzie PR-owcy szukają inspiracji i paliwa dla kreatywności? Niemoc twórcza to w przemyśle kreatywnym temat tabu, bo kreacje są produktem – a tego nie ma prawa zabraknąć „na magazynie”. 
Więcej
wpisów