• Agencja public relations Imago PR
  • Case studies
  • Usługi
    • Public Relations & reputation management
    • Consulting & strategie
    • Content marketing & storytelling
    • Social media & online PR
    • Employer branding
  • O nas
  • Aktualności
  • Blog
  • Kontakt
  • plen
fb twitt yt linkedin

Blog

Blog
Tagi
analiza automotive boomer content marketing corporate and custom publishing CSR dobre praktyki działania antykryzysowe employer branding essa european excellence awards event facebook fake news genz influencer influencer marketing instagram internet jednoaktówka po śląsku junk news kampania kampania społeczna KOL komunikacja komunikacja antykryzysowa komunikacja wewnętrzna konkurs kreacja kryzys liderzy opinii media media relations media społecznościowe mlodziezowesloworoku odklejka personal branding plan pr PR finansowy prasa prawo prasowe promocja przekaz przywództwo public affairs public relations radio real time marketing realtimePR reklama relacje inwestorskie reputacja reputation rzecznictwo prasowe social marketing social media storytelling strategia sytuacja kryzysowa tv twitter wizerunek współpraca zetki złote spinacze
  • PORAŻKA NA CAŁEJ LINII FRONTU?
  • WSTRZĄŚNIĘCI, NIE ZMIESZANI
  • Jak się komunikować, by nie wyjść na Boomera – słownik Gen Z
  • CZYM SIĘ KARMI PR-OWIEC?
  • AMBASADOR MARKI PRACODAWCY KONTRA NOWA NORMALNOŚĆ
  • FAQ: PRZYSZEDŁ KRYZYS | CUSTOM PUBLISHING
  • POLICZALNA WALUTA PRZYSZŁOŚCI
  • DOBRZE WIDZIEĆ (SIĘ)
  • TOP 10 #ZOSTAŃWDOMU ZESTAWIENIE NAJCIEKAWSZYCH INICJATYW MAREK I INSTYTUCJI
  • #STAYATHOME PO POLSKU
  • Posłańcy złych wieści. Jak skutecznie komunikować ryzyko?
  • Zmierzch ery food porn?
  • Classic blue – w public relations modny od zawsze
  • „Czytający tego bloga są zagrożonym gatunkiem”
  • „Ciąg dalszy nastąpi”, czyli skąd się wzięło porcjowanie contentu i jak robić to dobrze
  • Najdłuższa wojna nowoczesnego świata
  • Najwięcej fake newsów jest… U nas. mikroporadnik walki z nieprawdą w internecie.
  • Dziękujemy za palenie – filmowy obowiązek każdego pr-owca
  • Influencerzy mówią w Twoim imieniu
  • O nikłym znaczeniu daty (nieco)dziennej
  • PR-owiec, rola na całe życie ;-)
  • Facebook na aucie?
  • Storytelling spod K2
  • Jak pokazać palcem kogoś innego nie używając palca?
  • Mechanicy w nowych kanałach
  • Content marketing – „spinacz” public relations i promocji. W dowód czego Kreatura
  • Chcesz, by o Tobie pisali? Postaw na real time PR
  • Damage control – znak czasów
  • Nie mów więcej niż wiesz
  • Stałość zasad w zmiennym świecie
  • Imago gloB – blogujemy w świecie komunikacji
powrót do
wszystkich wpisów
WIEMY JAK. Spotkajmy się.

IMAGO PR | Agencja Public Relations

ul. Dworska 1
40-584 Katowice

e: imago@imagopr.pl
t.: +48 32 608 29 85

pfr-left
Obszar-kompozycji-1 Obszar-kompozycji-2 Obszar-kompozycji-3 Obszar-kompozycji-4
eurocom_biale automotive_biale jednoaktowka biala
Copyright 2023 Imago PR
Polityka prywatności
Realizacja: YC