100 tys.
Średnia oglądalność odcinka
2 miejsce
w top 5 tygodnia wszystkich programów stacji TVN Turbo

WYZWANIE

Zrzeszająca hurtownie i sklepy motoryzacyjne marka ProfiAuto, na początku 2016 r. rozpoczęła proces afiliacji niezależnych warsztatów samochodowych pod marką ProfiAuto Serwis. U jej podwalin jest oferowanie kierowcom poziomu obsługi znanego z ASO w znacząco niższej cenie. Dla warsztatów marka oznacza zmiany w kierunku nowoczesności – pod względem wiedzy technicznej, dostępu do narzędzi i części oraz wiedzy o obsłudze klienta. Aby podkreślić aspekt jakościowy, zdecydowano o realizacji programu telewizyjnego pt.: „Projekt Warsztat”.

 

STRATEGIA

Powstał on według pomysłu i z inicjatywy ProfiAuto. Program był produkowany i emitowany jako materiał redakcyjny przez TVN Turbo, a marka partycypowała w jego produkcji jako sponsor. Debiutował w jesiennej ramówce stacji i był emitowany przez 7 kolejnych, sobotnich wieczorów w prime time, o godzinie 18.15. Każdy odcinek trwał 20 min.

 

REALIZACJA

„Projekt Warsztat” to pierwszy tego typu program telewizyjny. Dokumentuje metamorfozy niezależnych warsztatów i akcentuje problemy, z jakimi mierzą się ich właściciele. Każdy odcinek jest odrębną, prawdziwą historią warsztatu, który musi przejść przemianę, by walczyć z konkurencją. Warsztat zmienia się dzięki interwencji specjalistów. Są nimi Łukasz Ryś – prowadzący program, konsultant i doradca techniczny ProfiAuto oraz Mariusz Maksym – koordynator sieci ProfiAuto Serwis.

 

 

Podczas każdego odcinka eksponowane są treści merytoryczne, związane z praktyką warsztatową. Audycja zawierała podwójne lokowanie produktu: marki ProfiAuto, a także – w każdym odcinku – marki partnera ProfiAuto – dostawcy części (m.in. Bosch czy Varta). Program wspierany był przez działania reklamowe, social media oraz media relations. Średnia oglądalność wyniosła 100 tysięcy. Program osiągnął także 2 miejsce w top5 tygodnia wszystkich programów stacji TVN Turbo.

Video: https://www.tvnturbo.pl/programy/projekt-warsztat,13663.html

 

Kolejna realizacja

Gra o psie życie

Czy można realny społeczny problem przenieść do świata wirtualnego? Jak wykorzystać potencjał YouTube’a oraz storytellingu w formie video? Czy warto współpracować z influencerami?
Przeczytaj
więcej