„Kolor, który przypomina sugestywne wieczorne niebo, zachęcając do poszerzenia horyzontów i otwarcia się na przepływ komunikacji” – m.in. tak Leatrice Eiseman z Pantone Color Institute tłumaczyła wybór PANTONE 9-4052 Classic Blue na kolor roku 2020.
Pantone Color Institute ogłasza „Kolor roku” już od ponad dwóch dekad. Zdaniem amerykańskich specjalistów, najbliższe 12 miesięcy powinno przybrać kojącą zmysły barwę klasycznego niebieskiego. Jednak dla wielu piarowców ten kolor to nie przebój jednego roku, ale prawdziwy evergreen.
Według Daniela Muca, account directora Imago PR, jest w public relations modny od zawsze. Dowodzi tego w trzech krokach na firmowym blogu. Katarzyna Kępa-Lorenowicz, graphic & art designer w Imago PR, podpowiada tam także, jak z niebieskim radzić sobie przy projektowaniu.
Polecamy lekturę!
WCZEŚNIEJ W AKTUALNOŚCIACH
Budujemy komunikację 4 Design Days już po raz piąty
więcej