Custom publishing to narzędzie, które nie doczekało się jeszcze polskiej nazwy. Korzystają z niego firmy i inne organizacje, aby pozyskiwać nowych klientów, budować lojalność, zwiększać świadomości marki i wzmacniać ją. To także środek do komunikacji wewnętrznej z pracownikami lub innymi grupami w przedsiębiorstwie, który pomaga w informowaniu, motywowaniu, integrowaniu, edukowaniu, budowaniu kultury firmowej.
Rezygnacja z elektronicznych bądź drukowanych wydawnictw firmowych, biuletynów wewnętrznych i zewnętrznych oraz newsletterów to częsta pokusa przy konieczności cięcia kosztów w firmie. Szczególnie w czasie kryzysu.
W formie krótkich pytań i odpowiedzi, czyli popularnego w sieci FAQ, Waldemar Szymczyk, corporate publishing director w Imago PR wyjaśnia na naszym blogu, czy to dobry pomysł. Polecamy!
Fot. Bartek Barczyk
WCZEŚNIEJ W AKTUALNOŚCIACH
Blog Imago PR: POLICZALNA WALUTA PRZYSZŁOŚCI
więcej